BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 31., hétfő

Why???

"Nem tartozol nekem szerelemmel, de remélem lesz bátorságod előrelépni, és elfogadni az én szerelmemet."
"Bárhová is utazunk, bármilyen messze is menekülünk, a múltunk elől nem szökhetünk meg."
1. Miért kínzom magam vele? Hitegetem magam,mindig...Komolyan. Elveszed az ember eszét,aztán bejelented,hogy elhagytad. Kedves vagy,de nekem nem elég. Nem is tudom melyikünk rosszabb. Mit akarok??? Nem is vele van a baj,hanem velem!!
2. Annyira szeretem,de nem úgy,ahogy Ő engem. Neki azok a csókok mindent jelentenek,nekem pedig azt h szeret. De nem akarok vele játszani. Szeretlek,de nem vagyok szerelmes(még).
3. Miért nem hagysz békén? Nem kell magyarázkodnod nekem... Nem érdekel. Beszélgessünk,jó,de nem csak vagyok a világon. Nem akarok tőled semmit.

0 megjegyzés: