BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 30., vasárnap

Nemszabad:S

Amit most leírok,azt egy késői órában írom. Senki ne kérdezze miért. Nem tudom,nehéz,furcsa,érdekes. Felejteni kéne,de nem megy. Mikor elhatározom magam jön a hír: Szakítottak. Mikor újra elhatározom magam: Nem bírok magammal és ráírok, nagyon kedves, találkozni akar, persze soha nem jön el. Ő már csak ilyen. Ő is Szeret,de nem úgy mint Én Őt. Nem kéne ezeket írnom,de nem tudok mást írni. Muszáj leírnom, hogy utánna egy ideig ne foglalkozzam ezzel a témával és csak élvezzem ami van. Talán... Nem az biztos nem lesz,de tudom, hogy ott lesz ha kelleni fog. Ő már megmarad életem végéig,csak nem olyan formában ahogyan szeretném. Miért írom ezt? "Hiányzik az összes veled töltött perc nekem, Te nem látod de fáj nekem, Kellesz nekem értsd már meg, Nem elég ha figyelsz gyere ölelj meg!"
Nem akartam ilyen lány lenni,aki ilyen nyálas idézeteket keresgél,de néha rám jön az 5 perc. Remélem, hogy nem sokan olvassák majd ezeket a sorokat. Nem akarom, hogy másnak is fájon az én hülyeségem.
Kérlek,ha olvastad is a sorokat ne szólj semmit, tudod, hogy mit érzek,hisz mondtam. Mindent megteszek, hogy a lehető legtökéletesebb barát legyek és semmi több. Hogy olyan legyek amilyennek szeretnél. Figyelmes,akire számíthatsz,aki nem vár tőled semmit. Próbálkozom...

0 megjegyzés: